Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą
tel./fax (+4825) 787 29 37 PL    EN    IT

O firmie

Polsero Sp. z o.o. powstała 10 października 1993 r. Założycielem i jednoosobowym właścicielem firmy jest Zbigniew Seroczyński. Jego przygotowanie zawodowe pozwoliło mu powołać i zorganizować spółkę. Wniósł do niej "know-how" w zakresie znajomości technologii przetwórstwa (maszyny i urządzenia, laboratorium, rekrutacja i wyszkolenie pracowników), rynków zbytu i marketingu (określenie listy produktów i cen). Pozwoliło to na uruchomienie produkcji kazeinianów na bazie kazeiny kwasowej. 

Odpowiadając na potrzeby i uznanie naszych odbiorców oraz wyraźne zapotrzebowanie rynku, Polsero rozszerzyło swój asortyment o mleko w proszku odtłuszczone, mleko w proszku pełne a także koncentraty białek mleka i białek serwatkowych. Lata 2006 - 2008 to ciągła praca nad wprowadzeniem na rynek nowych produktów takich jak: 
 

  • MLEKO W PROSZKU ODTŁUSZCZONE „APLI YOG” 
  • MLEKO W PROSZKU ODTŁUSZCZONE „CUKIERNICZE” 
  • MLEKO W PROSZKU ODTŁUSZCZONE „LODOWE” 
  • MLEKO W PROSZKU PEŁNE POLSERO 
  • PROSZEK MLECZNY CUKIERNICZY I PIEKARNICZY


  Wysiłek włożony w opracowanie receptury, badania, wykonanie produktu, został nam sowicie wynagrodzony poprzez nową gamę klientów z branży cukierniczej, lodziarskiej, odżywek dla dzieci a także odżywek dla sportowców. Nie było by to możliwe bez wdrażania i ulepszania norm produkcyjnych, dlatego też w 2002 roku firma wprowadziła zasady GMP/GHP a rok później rozpoczęło się funkcjonowanie HACCP-u i ISO 9001:2000. 

W 2005 roku przeszliśmy pierwszy audit przeprowadzany przez firmę DQS, który zakończył się sukcesem w postaci certyfikatów: 

HACCP w/g DS. 3027E: 2002 oraz ISO w/g DIN EN ISO 9001:2000 

Rok 2008 zaowocował wprowadzeniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg DIN ENISO 2200:2005 

Dziś firma Polsero jest prężnie rozwijającą się spółką na rynku produktów mlecznych. Nasza strategia zakłada ciągły rozwój, utrzymywanie najwyższej, jakości produktów, systematyczne poszerzanie asortymentu a także ciągłe zwiększanie zadowolenia klienta.